vrijdag 23 mei 2014

2 ways to be blond; I love ceesvos


 "Living my life like its golden"
"Wearing my hair like its silver"
Op zondag Goud op maandag Zilver.

Zondag, het was echt een mooie dag, tot het moment dat ik in de spiegel keek.
Dat had ik gewoon niet moeten doen.
ARHHHH Op mijn hoofd zag ik opnieuw een goudkleurige haardos, waar ik me al weken aan ergerde.
Ik was het zat! Dat MOEST anders, en wel NU!
Natuurlijk zijn op zondag alle kappers dicht, maar ik besloot eens rond te kijken op internet.
In het kader van “Je kunt maar iets in je hoofd hebben.” Of in dit geval OP je hoofd.
 
Cees Vos, en de dames Celine en Ashley
Ik zag door de bomen het bos niet, zoveel kappers in Delft. En waar moet ik nu heen?
Maar opeens wist ik het!
Mijn antwoord was:

Celine!
Celine hoor ik je denken? Ja ja, Celine is een kapster bij kapsalon ceesvos
En bovenal een mooie zilver blonde Facebook vriendin.
Kijkende naar haar profiel foto dacht ik “Celine zou mijn blonde stress vast begrijpen, ze heeft precies de kleur die ik wil”
Ik besloot de stoute schoentjes aan te trekken en haar een privé bericht op Facebook te sturen.
Het was al snel duidelijk, Celine begreep mij direct.
Waar een ander denkt, ""Die paar tinten verschil, wat maakt dat nu uit?" Waren hier weinig woorden nodig. Blonds have al the fun??? “Blonds begrijpen elkaar!”
“Ja jij bent echt een zilver type, geen goud” zei Celine resoluut.
En zo gezegd zo gedaan. De afspraak was gemaakt.
Toen ik Maandag bij de salon aankwam was ik helemaal verbaasd, Wow deze salon is eigenlijk
veel groter dan je van de buitenkant op de koornmarkt zou denken. Mooie magazines, prachtige producten van het professionele haar merk Redken, alsof je van de Delfse gracht zo een NewYorkse salon binnenstapt. Wat een verrassing. En dat zo verborgen in mijn lievelings stadje.
Na 1 minuut was het mij al duidelijk; ik voelde me welkom en erg serieus genomen.
Wat mij een heel goed en rustig gevoel gaf, was dat er maar liefst 2 kapsters mijn haar gingen bekijken. Naast Celine kwam ook de geweldig lieve en pittige Ashley de Rooij, erbij.
Ashley is Certified Haircolorist; dat klonk spannend en professioneel.

wie mooi wil zijn, moet er eerst uitzien als een marsmannetje.
Zorgvuldig, als echte vakvrouwen bekeken de twee dames mijn haar.
Ik had van tevoren aangegeven dat door de nodige stress, en thuis verf acties ( Proud to be Fout) mijn haar in slechte staat was. Lees; afgebroken. Daarom kreeg ik een speciale blondeer zonder Ammoniak.
Kijk, daar houd ik van,een beetje meedenken.

Na een paar kopjes heerlijke koffie, een Vogue, een aantal mooie gesprekken later, kon ik het eindresultaat bekijken. WAAAA Werkelijk precies wat ik bedoelde!
Way COOL! I like!
Eindresultaat; Silver ! Ik vind het mooi dat het niet 1 kleur is, maar allerlei lichte en donkere tinten, zoals ik ook wilde!

En aan alle kappers van de afgelopen jaren; “Come on! Was dat nou echt zoooo moeilijk?”
Eens een Koel meisje, altijd een koel meisje ;-) Ik wil nooit meer anders!
Overigens mag ik dan blij zijn met mijn blonde haar, ik weet zeker dat ze bij deze kapsalon ook goed zijn in het verven van totaal andere kleuren. Ik heb tijdens mijn bezoek, allerlei klanten blij de salon zien verlaten. Het gaat er immers om dat je kiest wat bij je past.

Krijg je het net als ik “”In je bol op zondag?” Je kunt op de website van ceesvos  gewoon online een afspraak maken. Dat noem ik nog eens handig, en bij de tijd!

ceesvos, Koornmarkt 54, Delft.
015 2125027
http://www.ceesvos.com



Tot de volgende keer!
Suzanne van Haaster www.sundaymonday.nl








 

 

 

3 opmerkingen:

  1. Oooooh wauw! Wat mooi! Die kleur...! Nu wil ik ook naar de kapper, en dat stel ik altijd zo lang mogelijk uit hihi! (duuuurt lang, en what to do met m'n haar..wel/niet die 30cm eraf knippen.. #firstworldproblems hehe!) En je blouse... te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig die kleur hoor! Ga dinsdag ook voor een "koele kleur" bij een Toni and Guy salon. I can't wait, so excited!

    BeantwoordenVerwijderen