maandag 28 juli 2014

De liefde die niet werkt.

Niets is zo vervelend als een liefde die niet werkt.
En vooral als je niet weet waarom.
Wat je ook doet, en hoe lang je ook nadenkt, je moet tot de conclusie komen dat het gewoon geen match is. Het voelt niet goed, in de praktijk word je er niet blij van. Je doet nog wat pogingen maar tevergeefs......Je moet het opgeven.

Twee jaar lang struinde ik de blogs en webshops af, opzoek naar dit mooie jasje van het merk Mucho Gusto.
Ik had het jasje al gezien bij Chantal, Sylvie, en Danie, en ja ik was ""inlove"
Ik vond het zo verschrikkelijk mooi. Maar ook wel heel erg duur.
Orginele prijs 400,- euro.
Vorig jaar kon ik mijn geluk niet op toen ik het jasje voor een ander bedrag op de kop kon tikken.
Helemaal nieuw, en helemaal prachtig.
Toen het jasje eindelijk bij mij thuis op de hanger hing, was ik de koningin te rijk.
Nu een jaar later moet ik tot de conclusie komen dat het jasje is blijven hangen waar hij hing.
Op de hanger.
Iedere keer als ik het jasje zag was ik blij, maar aantrekken? Ho maar.
Dus heb ik het jasje verkocht. Met een beetje verlies, maar niet zo veel.
Mijn hart doet pijn, ik heb het net naar het postkantoor gebracht.
Een aztec traan rolt over mijn wang.


Prachtig Aztec jasje:
Ik moet tot de conclusie komen dat we geen match zijn. Je staat me wel. En ik doe misschien gewoon moeilijk, maar je bent geen basis voor mij.

"Het ligt aan mij, niet aan jou."

Heb jij dat welleens? Dat een kledingstuk mooi is, je niet weet waar het aan ligt, maar je het toch niet draagt? Uiteindelijk maar verkocht omdat het nog geld waard is, en iemand anders het misschien wel veel draagt.
Ik ben benieuwd.......
Suzanne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten