donderdag 21 augustus 2014

Hotspot! Skybar....

Toen ik gister een soort gelijke foto naar een vriendin appte met de vraag:
Ra ra waar ben ik?
Antwoorde ze verbaasd: Ik wist helemaal niet dat je op reis ging! Zit je weer in HongKong ofzo?

Ik was niet in NewYork Ik was niet in HongKong, nee ik was gewoon in
Den Haag! Daar zit namelijk in de haagse toren een van mijn favoriete bars.

Wat je misschien nog niet van mij wist is dat ik een heuze ""skybar junkie" ben. Je kunt mij niet gelukkiger maken.

Toen ik in de steden New York, Hong Kong, en Bangkok was bezocht ik standaard een skybar. I love it. Echter voor een ticket naar verweggistan moet je diep in de buidel tasten.
Dit jaar had ik daar geen zin in.
Dat ik in Den Haag ook een hotspot ontdekte maakt me hardstikke blij.
In minder dan een half uur met tram 1 zit ik hoog en droog aan een wit wijntje. Gister was ik er weer met twee vriendinnen; het was een gezellige avond.
ENuuuh
De bar is zo mooi, dat zelfs een cola light in mijn eentje romantisch is ;-)

I just love it.
Voor meer informatie check The sky bar
En nu niet massaal ook gaan he? Ik bedoel het moet wel romantisch blijven......
Suzanne van Haaster www.sundaymonday.nl
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten